Tolna Megyei Ügyvédi Kamara

Nyomtatványok

Ügyvédi bejegyzéshez szükséges:

  • diploma, szakvizsga közjegyző által hitelesített másolata
  • hatósági-erkölcsi bizonyítvány (30 napnál nem régebbi)
  • kérelem az ügyvédek Névjegyzékébe felvételhez
  • 3 db 4 x 4 színes fénykép
  • szakmai önéletrajz
  • ügyvédi tevékenység folytatásához megfelelő ingatlan, illetve helyiség feletti rendelkezés igazolása (tulajdoni lap, bérleti szerződés)
  • ügyvédi bejegyzés regisztrációs díj befizetése egyeztetés alapján
    Fentiek megküldése eredetben a kamara címére.

Ügyvédjelölti bejegyzéshez szükséges:

  •     diploma közjegyző által hitelesített másolata
  •     hatósági-erkölcsi bizonyítvány (30 napnál nem régebbi)
  •     kérelem az ügyvédjelölti névjegyzékbe felvételhez
  •     egyéni ügyvéd/ügyvédi irodával kötött munkaszerződés
  •     ügyvédjelölti bejegyzés regisztrációs díj befizetése egyeztetés alapján
  •     szakmai önéletrajz
  •     3 db 4 x 4 színes fénykép
  •     munkáltató nyilatkozata alapterület biztosításáról
    Fentiek megküldése eredetben a kamara címére.

Alkalmazott ügyvédi bejegyzéshez:

  •     diploma, szakvizsga közjegyző által hitelesített másolata
  •     30 napnál nem régebbi hatósági-erkölcsi bizonyítvány
  •     kérelem az alkalmazott ügyvédek névjegyzékébe felvételhez
  •     egyéni ügyvéd/ügyvédi irodával kötött munkaszerződés
  •     szakmai önéletrajz
  •     3 db 4 x 4 színes fénykép
  •     alkalmazott ügyvédi bejegyzés regisztrációs díj befizetése egyeztetés alapján
    Fentiek megküldése eredetben a kamara címére.